کدام استان کانادا برای مهاجرت آسان تر است؟

مهاجرت آسان به کانادا برنامه استان ها

مهاجرت به کدام استان کانادا آسان تر است؟

اکثر افراد بعد از تحصیل در کانادا علاقه دارند در کانادا بمانند و در یکی از برنامه های استانی مهاجرت به کانادا که شرایط کسب امتیاز آنرا دارند شرکت کنند و مهاجرت آسان به کانادا را تجربه کنند ، اگر شما نیز به دنبال اطلاع از برنامه های مختلف مهاجرت به استان های کانادا هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

هر یک از استان های شرکت کننده در PNP روش های منحصر به فرد خود را دارند که به طور خاص برای تأمین نیازهای نیروی کار در بازار و هدف قرار دادن دسته خاصی از مهاجران طراحی شده است.
در صورت داشتن تمام پیش نیازهای برنامه نامزدهای استانی (PNP) که متقاضی آن هستید ، برای مهاجرت به هر استان می توانید به راحتی می توانید اقدام کنید. اگر پیش از این در یک استان خاص پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید برای PR اقدام کنید.

برنامه مهاجرت به استان های مختلف

یافتن برنامه PNP مناسب برای شما کمی شبیه یافتن کلید مناسب برای قفل است. مهاجرت آسان به کانادا متناسب با شرایط شما و همچنین مهارتها و تجربیات تان بستگی دارد. بیشتر مناطق در کانادا ، به استثنای نوناووت و کبک ، روشهای PNP خاص خود را دارند. این مسیرهای مهاجرت متناسب با نیازهای هر استان طراحی شده و برای دسته خاصی از مهاجران اعم از دانشجویان ماهر ، غیر ماهر ، کارآفرین یا بین المللی در نظر گرفته شده است.
گذشته از روشهای مهاجرتی فدرال و کبک ، در حال حاضر تقریباً 80 روش منحصر به فرد در سراسر استانها مشارکت کننده در PNP وجود دارد.

یک نامزد استانی از یک دسته پیشرفته PNP ، یعنی یکی مربوط به سیستم Express Entry کانادا ، 600 امتیاز اضافی به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی سیستم (CRS) دریافت می کند. اگر این امتیازات اضافی را کسب کنید ، تضمین می شود که شما برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت نامه ای از دولت کانادا دریافت خواهید کرد.

وقتی پیشنهاد کار ندارید

برای مهاجرت آسان به کانادا روشهای اولویت های سرمایه انسانی برنامه نامزد مهاجران انتاریو (OINP) یکی از محبوب ترین گزینه ها برای کسانی است که پیشنهاد کاری ندارند. این جریان دارای سه دسته مرتبط با Express Entry است و به طور فعال در سال 2020 برای داوطلبان مهاجرت دعوت نامه صادر می کند. اگرچه پیشنهاد شغلی مورد نیاز نیست ، شما باید یک پروفایل فعال و سریع ورود به سیستم داشته باشید تا در نظر گرفته شود و برای درخواست دعوت شوید.
برنامه نامزد مهاجران ساسکاچوان (SINP) گزینه دیگری برای متقاضیان بین المللی بدون پیشنهاد شغلی است. گروه بین المللی کارگر ماهر Saskatchewan دارای دو برنامه بسیار فعال است که نیازی به پیشنهاد شغلی ندارند. اولین بار روش متصل به اکسپرس انتری ساسکاچوان است که به هرحال برای اعمال نیاز به پروفایل فعال در سیستم فدرال اکسپرس اینتری دارد.

مهاجرت آسان با تقاضای اشتغال

برنامه تقاضای اشغال ساسکاچوان است که این شرایط را ندارد. این کارگران ماهر را می آورد که قادر به تأمین نیازهای نیروی کار در ساسکاچوان هستند. برای احراز صلاحیت یک متقاضی باید حداقل یک سال سابقه کار در یکی از موقعیت های ذکر شده در لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان داشته باشد.
سرانجام ، برنامه نامزدهای نوا اسکوشیا (NSNP) یکی از گسترده ترین و ابتکاری ترین برنامه های کاندیداهای استانی کانادا است. NSNP از چهار برنامه برای انتخاب نامزدهای Express Entry استفاده می کند. NSNP استخر Express Entry را جستجو می کند و نامزدهای دارای تجربه کاری در مشاغل خاص را شناسایی می کند. در حالی که روش های اولویت بازار کار برای پزشکان نیاز به پیشنهاد شغلی (به طور خاص ، به عنوان پزشک از یک سازمان بهداشت نوا اسکوشیا) دارند ، تقاضای نوا اسکوشیا ؛ Nova Scotia Experience؛ و اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا (غیر از پزشکان) نیازی به متقاضیان پیشنهاد کار ندارند.

شرایط مهاجرت به استان ها با زبان فرانسوی

شرایط مهاجرت به کانادا در خارج از استان کبک فرانسوی زبان ، PNP های دیگری نیز وجود دارند که متقاضیان francophone یا دو زبانه را فرا می خوانند. OINP’s Express Entry مرتبط با فرانسوی زبان ماهر به استان این امکان را می دهد تا استان ، در میان سایر معیارهای انتخاب ، در استخر Express Entry برای نامزدهایی که کارگران ماهر فرانسوی زبان هستند و همچنین مهارت های زبان انگلیسی قوی دارند ، جستجو کند. این جریان در شش ماه گذشته با صدور نزدیک به 700 اعلان مورد علاقه فعال بوده است.

مهاجرت آسان به کانادا با مهارت های IT

دو مورد از مهمترین مسیرهای PNP برای کارگران فناوری ، مسیرهایی است که توسط استانهای انتاریو و بریتیش کلمبیا اداره می شود.

انتاریو به طور دوره ای “روشهای فنی” اختصاصی را در برنامه اولویت سرمایه انسانی مرتبط با اکسپرس انتری انجام می دهد. این قرعه کشی ها افرادی را که تجربه کار در یکی از شش شغل فن آوری تعیین شده را دارند ، مانند مهندسان کامپیوتر و طراحان وب ، هدف قرار می دهد. پیشنهاد کاری لازم نیست.
ضمنا، خلبان فنی B.C. ، تقریباً به صورت هفتگی ، نامزدهای مهاجرت را برای درخواست نامزدی استانی انتخاب می کند. این خلبان در مسیر مهاجرت مهارت های BC فعالیت می کند. پیشنهاد شغلی در یکی از 29 شغل فن آوری مشخص شده ، شرایط لازم برای خلبان است.

اولویت مهاجرت با تجربه کانادایی

بسیاری از PNP ها برنامه هایی دارند که به نفع افراد با تجربه در کانادا است. برنامه های نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) کارگر ماهر در مانیتوبا و کارگر ماهر در خارج از کشور جریاناتی را برای افرادی که در مانیتوبا کار کرده اند و همچنین دارای تجربه آموزشی هستند. در روش آموزش بین المللی خود ، مانیتوبا همچنین دارای سه زیرمجموعه متمایز برای افرادی است که موسسات تحصیلات تکمیلی مانیتوبا را تحصیل کرده یا فارغ التحصیل شده اند.
PNP یکی از بهترین روش های دریافت PR کانادا است

Express Entry و برنامه کاندیداهای استانی کانادا قرار است از هم اکنون تا سال 2022 نقش پررنگ و برجسته ای را در برنامه سطح مهاجرت کانادا ایفا کنند.

پیش بینی می شود که پذیرش های ترکیبی برای برنامه های تحت مدیریت Express Entry و PNP کانادا تقریباً نیمی از تازه واردان کانادا را شامل شود.

علی رغم محدودیت های سفر موقت کانادا توسط ویروس کرونا ، اکثر PNP ها هنوز هم دعوت های خود را برگزار می کنند.

افرادی که به طور جدی قصد مهاجرت به کانادا را دارند از بررسی تمام گزینه های ممکن برنامه و مسیر بهره مند می شوند. گزینه ها متناسب با شرایط متنوع و زمینه منحصر به فرد هر فرد وجود دارند و وجود دارند و برای دریافت مشاوره برای پیدا کردن راه های مهاجرت آسان به کانادا و اطلاع از برنامه مهاجرت استان های کانادا با همکاران ما در تماس باشید.